İnternet Explorer Giriş Sayfam Değişmiyor Nasıl Değiştiririm

homepagegrey İnternet Explorer da giriş sayfası değişmiyorAna sayfanızı değiştiremiyor musunuz? Başlat / Çalıştır / Regedit / HKEY_CURRENT_USER / Software / Microsoft / Internet Explorer / Main anahtarında bulunan adresi değiştirin. yada, HKEY_CURRENT_USER \ SOFTWARE \ Policies \ Microsoft \ Internet Explorer \ Control Panel Dizinini takip ederek git. Yan Tarafta Bulunan Homepage’e sağ tıklayıp Değiştir i seç “1″ olan değeri “0″ olarak değiştir. yada;

  • Başlat / çalıştır
  • gpedit.msc
  • kullanıcı yapılandırması
  • Windows ayarları
  • internet Explorer bakımı
  • url ler
  • önemli url ler
  • burada 1. seçenek ana sayfanız olmasını istediğiniz url yi yazıyoruz.

Google Aramaları:

homepage nasıl kaldırılır, anasayfada com nasıl kaldırılır, znoo net kaldır, homepage kaldırma, znoo net nasıl kaldırılır, anasayfada net nasıl kaldırılır, , araaa tk kaldırma, homepage com tr nasıl kaldırılır, znoo net nedir, anasayfa im nasıl kaldırılır, anasayfa com nasıl kaldırılır, nasıl kaldırılır, anasayfada com kaldırma, homepage nasıl silinir
Google Pagerank Nedir Googlede Sonuçlar Nasıl Ortaya Çıkar
Polis Olanların Ve Polis Adaylarının Yeni Sitesi Acıldı Polis misin Buray Gel Ol...
Fcebooka Nasıl Video Eklenir Video Eklemek İçin Ne Yapılır
Facebookda uygulamalar nasıl kaldırılır
Facebook Profilime Kim Baktı Nasıl Öğrenirim
İnternet Explorer Giriş Sayfam Değişmiyor Nasıl Değiştiririm yazısında telif haklarına ve yasalara aykırı bir bilgi veya link bulunuyorsa lütfen buradan iletişime geçiniz.

57 Comments »

  • salihavgın demiş ki:

    yine değişmiyor allah belasını versin ne regedit nede gpedit bir işe yarıyor ikiside bir işe yaramıyor başka yol bilen varsa e mail göndere bilirmi

  • yucell yucel demiş ki:

    En Kısa zamanda cevap verilecektir arkadaslarımızdan birisi bilgisayar operatörü size mail yollayacagız insallah

  • cihangir chngr demiş ki:

    arkadaslar bu mysearchs ı hiç bi şekilde kaldıramadım regedit ten tüm düzeltmeleri yapıp giriş sayfasını google yaptım ama yinede mysearchs çıkıyor

  • cihangir alaku demiş ki:

    ya ne yaptıysam olmadı kayıt defterini baştan sona yeniledim ama yinede olmuyo acil yardımmmmmmmmmm :(

  • cihangir alakus demiş ki:

    arkadaslar sonunda buldum c: windows oradan system32 drivers etc klasörüne girip hosts dosyasını not defteri ile açıp içindeki bilgileri temizledikten sonra kaydedip kapatın sonra HostsXpert bu programı indirip çalıştırın problem kalmıyor…

  • aslan demiş ki:

    arkadaşlaraynı sorun bende vardı, cihangir beynine sağlik sayende çözdm..ie düzeldi ama chrome de devam ediyor

  • mhmt demiş ki:

    :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: la olmuyo yhaw sinir oldum kırcam pc yi

  • ferhat buğday demiş ki:

    ya bi sorum olacak dün itibari ile google sayfamı actıgım zaman araaa.tk diye birsey çıkıyor bilen varsa lütfen soylesin şimdiden tsk

  • yucell yucel demiş ki:

    Merhabalar büyük ihtimalle bilgilsayarınıza değişmemesi için kod atmışlardır sizin yapmanız gereken anasayfanızı konuda belirtildiği gibi değiştirmeniz

  • PC manyağı demiş ki:

    ben böyle işin :evil: kardeş bu araaa.tk nin ben ta google özledim neden olmuo bu yhaw söyleyin bıktım usandım bu araaa.tk yi yapanın :evil:

  • süleyman demiş ki:

    ben kaldırmıstım unuttum ya nasıl kaldırdıgmı :(

  • yalko malko demiş ki:

    yukarıda yazılanları tam anlamıyla doğru yaparsanız anasayfanızı değiştirebilirsiniz.

    zaten o site breego.com’un kopyalanmış hali :razz:

    ne demişler taklitler herzaman asıllarını yaşatır :twisted:

  • muntheir demiş ki:

    hi

  • erkan sahan demiş ki:

    cihangir kardeşin dediğini yaparsanız sorun çözülüyor beyler .. helal sana kardeşş..

  • volkan demiş ki:

    lan kardesım cıhangır helal olsun. zehır gıbı kafa var sende

  • qwan demiş ki:

    yaw arkadaş nedir bu url yerinde google yazıyo karşıma google çıkacagı yere araaa.tk çıkıyo bi çözüm bulun ne yaptıysam yok yok

  • süleymanabi demiş ki:

    cihangir beynine gurban ciğerim .. peki bunu google chrome’dan nası kaldırıcaz kurcaladım sağı solu da bi host dosyası bulamadım. sistemdeki hostu kullanmıyor bildiğim kadarıyla ..

  • burak ugur demiş ki:

    hay allah razı olsun cihangir kardeşim oh be düzeldi soonunda

  • Taner tnl demiş ki:

    hosts dosyasını not defteri ile birlkte açtıktan snra içindeki bilgileri ne yapıp nasıl temizlicez.hostsxpert dosyasını nasıl çalıştırceaz.

  • hasan_kan demiş ki:

    bendede aynı sorun var ne yacpam ya geçmiyor araaa.tk dene bi halt çıkıyor delircem yardım edin ya

  • emrah yeni demiş ki:

    cıhangır arkadasa tesekkurler sanırım son zamanda araa.tk herkese bulasmıss systemden cozulduuu yaa

  • ismail aksakal demiş ki:

    arkadaşlar ana sayfayı dediğiniz gibi yaptım fakat ana sayfayı google bile yapsam araaa.tk diye birşey çıkıyo bundan kurtulamadım yardım

  • kader çil demiş ki:

    bende windowsta böle bişi yazmıyoo system 32 diye
    :razz:

  • ali önal demiş ki:

    google kayıp bulamıyorum yerıne başka geldı nasıl degoogle ana sayfa yapabılırım

  • okan naldemir demiş ki:

    hay allah razı olsun cihangir kardeş sinirden pc mi kıracaktım 3 gün uraştım sorun dediin gibi haloldu tebrikler ve teşekkür ediyorum

  • Mehmet demiş ki:

    Arkadaşlar O site ve Ona benzeye bi kaç site daha var ..

  • ilhami topuzoğlu demiş ki:

    Merhaba benim açılış sayfam değişmiyor stebb.com diye bir şey var gitmiyor başlattan regedit o yolu takip ettim orada normal google görünüyor ama tıkladığımda yine aynı stebb sayfası açılıyor nasıl yapabilirim

  • Adem demiş ki:

    Ya ARkadaslar yardım edın nolur yıkama topu dıe bisey geldi ne regedit acılıyor ne google ltfn bilen pls acil ltfn

  • harun demiş ki:

    arkadaşlar yıkama topu veya araaa.tk olan giriş sayfalarını ancak bir antivürüs programı var onla kaldırabilirsiniz Malwarebytes Anti-Malware denen programı indirin ve kurun sonra taratın çıkan tüm virüsleri işaretletip kaldırın sorun çözülecek bunu yapmadan regedit filan palavra. ardından bilgisayarınız yeniden açılacak ve açılış sayfanızı bu kez araçlar-internet seçenekleri ordan giriş sayfanızı ne kullanıyorsanız yazın.

  • salih demiş ki:

    arkadaşlar aslında çok kolay bir yolu var masa üstünde tarayıcınızı sag tıklayıp özelıkler deyın kısayolda HEDEH yazan yerde “C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\iexplore.exe” bu yazması lazım eger bunun devamında yazılan aaa.tk yada homapage.com gibi şeyler varsa silin sonra uygula deyın bakalım ne olacak. :)))) saygılar.

  • kerem demiş ki:

    yaşa salih ya, o kadar şey ile uğraşacağınıza bunu yapın arkadaslar ;)

  • sinan demiş ki:

    explorer 9 da homepage diye bişey yapiştuı kaldı sılınmıyo cihangırın dedını yapılmıyo cunku dedıgı dosyalar sılnmıyor engel cıkıo devamlı gecenlerde basıma gelmıstı bu olay formatı bastım anca kurtuldum sanırım yıne format yolu gorundu offffffff

  • sinan demiş ki:

    salıh dedını yaptım ama oldu da bu seferde sayfa yok

  • hüseyin demiş ki:

    bende de aynı sorun vardı aylardır, sanırım çözdüm gibi. görev çubuğu üstündeki explorer simgesini tıklayınca anasayfa homepage olarak açılıyor fakat masaüstündeki explorer ı tıkladığımda normal google açıldığını farkettim. bende görev çubuğundaki explorer simgesini kaldırıp masa üstündeki explorer ı tekrar görev çubuğuna attım. düzeldi :) fakat bundan önce bir de salih arkadaşımız dediğini de yaptım. saolsun…

  • ahmet cebir demiş ki:

    pardon gençler kardeşim yazmış bende yapamıyom:(

  • ahmet cebir demiş ki:

    prdon kimse yok mu ?

  • akıl alıcı demiş ki:

    AKILLI DURUN AKLINIZI ALIRIM :D

  • can_canevi demiş ki:

    arkadaşalarsalih arkadasımızın dediği gibi yapınca oluyor ama eksik söylemiiş sildigimiz yere google.com tr de yazmamız gerekiyo yoksa tarıyıcı acılmıyor dogal olarak .yapamayan arkadaşlara duyrulur

  • burak331101 demiş ki:

    salih sağoll valla oldu

  • Emrullah demiş ki:

    ARkadaşlar; Başlat menüsünün hemen sağındaki internet explorer simgesi ( E simgesi) üzerinde sağ tıklayıp, açılan listedeki İnternet Explorer başlığı üzerinde de sağ tıklayıp ÖZELLİKLER i seçtiğinizde HEDEF bölümündeki “C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe” yazısından sonraki bölümü silmeniz yeterli olacak.

  • mehmetcan somalıoğlu demiş ki:

    ARkadaşlar ben HostsXpert dosyasını indiremedim yardımcı olun

  • furkan demiş ki:

    salih adamın dibisin

  • MUHAMMED ALİ ÇELEBİ demiş ki:

    ARKADAŞLAR MASAÜSTÜNÜZDEKİ İNTERNET EXPLORER SAĞ TIK / ÖZELLİKLER/ DOSYA KONUMUNU AÇ DİYİN.(PROGRAMIN BULUNDUĞU DİZİNE GİTTİK.

    ORADA iexplore.exe /ÜZERİNDE SAĞ TIK MASAÜSTÜNE KISAYOL GÖNDER DEYİN.

    DİĞERİNİ MASAÜSTÜNDEN SİLİN (KLONLANMIŞ OLANI)

    ARTIK TEMİZ.EXPLORER MASAÜSTÜNDEKİ KİRLİ OLDUĞU İÇİN DİZİNDEKİNİ ÇALIŞTIRMIYOR.SONRA EXPLORER SEÇENEKLERDEN DEĞİŞTİRİN ADRESİNİZİ İSTEDİĞİNİZ GİBİ.

  • salih demiş ki:

    ben şöyle denedim oldu İnternet Exploreri sağ tıklatın özelliklere girin yazma yerindeki kutunun içinde yazılı bulunan yerin sadece anasayfam.com silip yerine google.com.tr yazıp uygula ve tamama tıklayıp çıkın

  • HATİÇ demiş ki:

    indirebileceğim bi site adı lütfen

  • HATİÇ demiş ki:

    cihangir indiremiyorum yardımcı olurmusun

  • memmeet demiş ki:

    Salih çok teşekkür ederim. olayı senin yorum çözdü:-)
    puştlar kısayolun sonuna eklemişler kendilerini….

  • dertli chrome demiş ki:

    merhaba, benim explorerda değil de chrome ana sayfamda çıkıyor bu nalet anasayfa.im sitesi. hiç birinde de olmuyor başka ne yapılabilir acaba? host şeyi silinmiyor yetkiniz yok diyor. ilk yazılan bilgisayarın içindeki yerlerde de internet explorer dosyası falan yok microsofta kadar gidebiliyorum sadece… gpedit de olmuyor çünkü ben explorerı sildim bilgisayardan ve zaten sorun chrome da. yani onu değiştirdim ama chrome da sorun devam ediyor :(

  • bulvay demiş ki:

    muhammet çok tş ederim kardeşim

  • hasan telli demiş ki:

    Arkadaşlar chrome da bu hatanın çözümünü buşamayan varsa. Anlatıyorum;
    1.İlk önce masaüstündeki google chrom kısayolunu silin o virüs.
    2.başlat menüsündeki google chrom sekmesine sağ tıklayıp özellikler de konumbölümünü tamammen silin.
    3.şimdi c/program dosyaları/google chrom dosyasını bulup ordaki google chrom sekmesine tıklayın ve pencerenin üzerindeki link bölümünü kopyalayın.
    4.kopyaladığınız yolu gelin daha önceden açtığnız google chrom özelliklerinde sildiğiniz yere yapıştırın uygulayın işlem tamamdır.

    Emek aga

  • ARDA GÜLER demiş ki:

    bende vardı sizinle paylaşayım Internet Explorer ve Özellikler Kısayol http:// yeri silin istediğiniz sayfayı yazın mesela http://

  • ARDA GÜLER demiş ki:

    ben öyle yaptım

  • murat yılmaz demiş ki:

    hasan telli bu öyle de olmuyor gerçekten bilen varsa anlatsın şu olayı kıracam pc yi ya

  • tugba demiş ki:

    yeni format attım kaç saat oldu znoo mudur ne karın ağrısı.

  • Cem Günay demiş ki:

    Arda arkadaşım hay Allah senden razı olsun. Adamlar toolbarı ekleyince güya tepkileri azaltmak için nasıl kaldırılacağını da yazmışlar bu Zoo.bar mıdır ne karın ağrısının. Explorerdan başka Chrome ve Mozilla da işe yaramıyor. Masa üstü kopyalarını silmeyi ve adamlara kallavice bir küfür etmeyi unutmayın…

  • NtheRipper demiş ki:

    arkadaşlar en alttaki görev çubuğundaki kısayola yapışmış olarak kalıyo
    ya da masaüstündeki kısayola onları kaldırın tekrardan C:\Program Files\Internet Explorer dan kısayolu masaüstüne gönderin tamamdır.

  • Ayberk Evcimek demiş ki:

    NtheRipper kardeş valla çok sağol dediğini yaptım oldu.

Ayrıca Konu İle İlgili Sorularınızı Sorabilirsiniz

Yorum ekleye bilir yada yazı için geri bildirim gönderebilirsiniz..Bu yazı için yorumlarına abone ol: subscribe to these comments RSS.

 

Yorum içerisinde kullanabileceğiniz Html tagları :
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Yazıya yorum yazdığınızda yorumunuzun hemen yanında bir Gravatarınız yayınlanacaktır.Hani benim Gravatarım?.